Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Archívum

Az amerikai külügy szerint a Magyar Gárda veszélyes a turisták számára

2010.09.23. 20:33 - Gárda Baba

Na erre varjatok gombot…veszélyes a Gárda a turistákra. Kutattam az emlékeim között, de nem jutott eszembe olyan rendezvény, ahol civilnek bántódása esett volna. Bár lehet, hogy a külügy azért óvja a turistákat, egy-egy nagyobb politikai, vagy Gárdarendezvénytől, mert félti az övéit a brutális és erőszakos rendőröktől. De milyen érdekes, hogy felhívja a figyelmet a külügy, hogy pályaudvarok környékén nem annyira biztonságos. Pedig ott nincsenek is Gárdisták. Vagy talán éppen ez a baj? Pedig rend van az országban…mondták…hittétek? Gárda felvonuláson, illetve ahol a Gárda felvonul, napokig nem történik bűncselekmény, biztosan véletlen.

Nagyon sok bíztató levelet kaptam tőletek, melyet ezúton is szeretnék megköszönni. De találtam benne egy pár dorgálós levelet is. Az egyikből idéznék is: „Én, mint az MNG tagja igencsak szégyenteljesnek tartom ezt a gagyi műanyag babát. Nincs szükség arra, hogy közröhej tárgyává váljunk.” Ennyi az idézet a levélből. Ezen kicsit meglepődtem, hiszen amíg a Gárda honlapja immár 12. napja nem frissült új hírekkel-eseményekkel, addig a Gárda Baba blogja majdnem mindennap új tartalommal jelentkezik. Az olvasottság a minap elérte az 1200-at is. De természetesen, ha az enyéim azt szeretnék, hogy a baba csendben maradjon, ám legyen.

De írok inkább vidámabb és más eseményekről, mert a végén még megkapom, hogy bomlasztok, majd sikkasztok, és esetleg ki is zárnak. Tegnap elmentem vásárolgatni, csak úgy érdekességképpen, mert ugye a Gárdista is hord civil ruhát. Bementem az első boltba, majd még egy jó néhány üzletbe, ami az utamba esett. Teljesen elámultam az áraktól…ami nagyon drága volt az mind külföldi…ami nagyon olcsó volt az pedig nagyon külföldi. El is gondolkodtam azon, vajon hol vannak azok a ruhák, de beszélhetünk élelmiszerről is, amik gyermekkoromban a polcokon voltak. Mert ugye az „átkosban” kevés volt a külföldi termék. Miért is éri meg inkább kintről behozni, miközben a magyar vállalkozók sorra mennek tönkre? Az én gyönyörű kendőm is idegen országból származik, mert ugye a hazai feldolgozóipar tönkrement. De hamar el is hessegettem az összeesküvés elméleteket, hiszen itt rend van, és elvégre „forradalom” volt a szavazófülkékben. De azért arra kíváncsi leszek, hogyha nem lesz ekkora arányú a térnyerése a „forradalmi” pártnak, az önkormányzati választásokon, akkor azt majd ellenforradalomnak fogják hívni? Na de mindegy, nem is politizálok többet, mert megint kapok valami jelzőt valahonnan...

A bejegyzés trackback címe:

https://gardababa.blog.hu/api/trackback/id/tr262318756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hungarykka 2010.09.23. 21:23:10

Nem kell csendben maradnod, a Tieid még hallani (olvasni) szeretnének Téged!

A külföldi áruk nem csak, hogy túlsúlyban vannak kis Hazánkban, de még divatosnak is számítanak! A napokban én is erről blogoltam. Itt az én blogom címe, minden kedves érdeklődőnek nagyon örülök, remélem, tetszeni fog:

www.hungarykka.blog.hu

tinacska 2010.09.23. 22:42:18

Tudod, hogy nem a politizálással volt a gond;)))

életfa · http://polgarmesterpilisszanto.blog.hu 2010.09.29. 04:24:38

Veszélyes. Persze. De nem a turistáknak. Azoknak, akik aljas, sunyi, ittmaradási szándékkal jönnek. Nem vendégnek, úrnak. Haza kellene menni, kedves hmmm... bőrhiányosok!

életfa · http://polgarmesterpilisszanto.blog.hu 2010.09.29. 04:25:25

Még mielőtt forróvá nem válik talpatok alatt a Magyar Föld! :D
süti beállítások módosítása