Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Archívum

Letiltott interjú

2010.09.17. 18:37 - Gárda Baba

Na ennyit a szabad sajtóról. Nem, nincsenek illúzióim, de azért reménykedtem, hátha így 20 évvel az állítólagos "rendszerváltás" után, amit elmond a baba az meg is jelenik. De úgy látszik semmi nem változott. Na jó valami azért igen, kevesebb az ötágú veres-vásott csillag, de kaptunk helyette többágút és más színűt. Na lényeg a lényeg, hogy amint a fotókon is látszik interjút adtam egy tv stábnak.

,

Gondoltam a hír, az mindenütt hír, ezért bátorkodtam az ATV kamerája elé állni. Igaz elkéstek a sajtótájékoztatóról, de remek kifogással éltek (nemsoká lemegy a nap és sok a dolog így "szombat előtt") így kötélnek álltam. Majd nemsokkal ezelőtt felhívtak és közölték, hogy az interjút letiltották. Nem indokolták meg miért is került letiltásra. De belső informátorom kiderítette, hogy Németh Sándor (művésznevén Alexander Deutsch) majdnem kitért a hitéből mikor meglátta. Szerény véleményem az, hogy a szerencsétlen már azzal sincs tisztában, hogy éppen milyen is az Ő hite, de ez had ne legyen az én problémám. Tehát röviden így esett az eset velem és az ATV-nek adott interjúval. Adtam is meg nem is, jó is volt meg nem is. De most már tényleg megyek, vacsoravendégem van estére. Drukkoljatok nekem…

A bejegyzés trackback címe:

https://gardababa.blog.hu/api/trackback/id/tr482303891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása